Rawatan Asli Untuk Kandidiasis Boleh Anda Lakukan dan Apa Penasihat Kesihatan Anda Perlu Mempunyai

Rawatan Asli Untuk Kandidiasis Boleh Anda Lakukan dan Apa Penasihat Kesihatan Anda Perlu Mempunyai

Artikel ini akan menjelaskan rawatan semulajadi untuk kandidiasis dalam badan anda. Adakah anda menghadapi kandidiasis dan benar-benar keliru bagaimana untuk merawatnya dan pada masa yang sama semakin kecewa kerana doktor konvensional anda? Saya boleh memahami anda kerana ia tidak pelik bahawa doktor konvensional tidak membantu sama sekali. Doktor akan mencadangkan anda untuk pergi ke psikiatri bukannya menyiasat gejala-gejala anda, bukan benar-benar mendapatkan anda kecewa?

Terdapat beberapa rawatan disediakan, termasuk bawang putih. Walau bagaimanapun, bawang putih tidak membuat anda bau yucky. Ada yang mencadangkan hanya menelan seluruh bawang putih dan bukan gula-gula itu. Secara peribadi, saya potong menjadi salad saya. Bagi menjadi vegetarian, iaitu sejenis sukar apabila anda perlu mengikuti diet candida. Ada orang yang menjadi vegetarian sebenarnya terpaksa menukar bahawa untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik. Protein adalah benar-benar penting.

Jika anda juga mempunyai kemurungan, terdapat beberapa ubat-ubatan termasuk bunga bach. Remedi yang terdapat baik. Beberapa titis beberapa kali sehari seperti yang diperlukan telah benar-benar membuat perbezaan yang besar kepada kehidupan saya. Mereka hanya sebahagian daripada rawatan semulajadi untuk kandidiasis.

Jadi apa yang boleh saya cadangkan adalah untuk mencari homeopati yang baik. Saya sendiri mendapati homeopati yang meletakkan saya pada bunga bach dan vitamin rejim. Dia melakukan kajian mengelak bukan ini dipanggil "electro-kulit pemeriksaan" dan memberitahu saya semua sensitiviti makanan saya dan juga mengesan candida dan parasit.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak yang perlu dilakukan, termasuk minuman tan air untuk membersihkan sistem anda. Saya juga ke dalam Dandilion. Saya menggunakan daun salad dan mengambil berwarna daripada titik ke dalam air. Ini adalah besar bagi mana-mana masalah hati anda mungkin ada, dan juga rawatan semula jadi yang baik untuk kandidiasis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar